Jak to u nás chodí, potvrzení objednávek a co znamenají informace u zboží

Milí zákazníci,

často se na nás obracíte s otázkami ohledně objednávek zboží. Proto si dovolujeme Vám napsat pár řádků o tom, jak to u nás chodí s objednávkami a co znamenají jednotlivé výrazy u skladových zásob zboží.

Pokud u nás nakoupíte, tak se vám ihned automaticky odešle děkovný email. V tuto chvíli dorazila objednávka i k nám. Pokud zrovna sedíme u počítače, objednávku rozklikneme, podíváme se do skladových zásob, objednávku Vám potvrdíme a zašleme informce o předpokládaném termínu doručení.
Když Vám objednávku takto potvrdíme, přijde Vám email s informacemi k platbě. Teprve v  tuto chvíli prosím objednávku zaplaťte, protože se může stát, že zboží objednáte a my při kontrole skladu zjistíme, že bohužel je zboží již u dodavatele nedostupné, a pak zbytečně dochází k prohánění účtů :-)

Po přijetí platby se email automaticky nezasílá. Další email vám přijde ve chvíli, kdy zboží expedujeme, tzn. balíme a chystáme k odeslání:-)

Jakmile předáme balíček dopravci, budete o něm informováni, a v tuto chvíli již nemůžeme objednávku ovlivnit.

Pokud Vám ihned nedorazí potvrzení objednávky, znamená to, že buď je noc a spíme, nebo zrovna řešíme důležitější věci, nebo se jen tak flákáme:-) I to je někdy potřeba... Ale nezoufejte, jakmile to doděláme, objednávku potvrdíme... Obvykle v řádu hodin...

Pokud je u zboží poznámka SKLADEM, pravděpodobně je zboží u nás na skladě, a ve chvíli, kdy přichází platba, zboží odesíláme. Nejrychlejší platba je kartou, tu vidíme ihned, a tak vám zboží můžeme ihned zabalit a poslat. Pokud nakupujete na dobírku, a vše máme skladem, také odesíláme zboží ihned. Balíčky odcházejí během dopoledne:-)

Někdy se může stát, že ačkoliv máme napsáno, že zboží je skladem, naskladněno není, důvodů je mnoho, nebudu Vás jimi zatěžovat. Pokud se toto někdy stane, omlouváme se vám a kontaktujeme vás telefonicky nebo emailem, abychom se domluvili na dalším postupu...

Pokud je u zboží poznámka SKLADEM U DODAVATELE, znamená to, že zboží nemáme fyzicky na skladě (pravděpodobně), a budeme jej muset objednat.
V takovém případě Vám v potvrzení objednávky napíšeme předpokládané datum odeslání. Pokud potřebujete objednávku odeslat co nejdříve, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky, abychom se domluvili. Jsme lidé z masa a kostí, a to, abyste byli spokojení je pro nás proritou, proto se vám snažíme vyjít vstříct, a tak vymyslíme společně alternativu, nebo se pokusíme objednat zboží u dodavatele dříve, aby se vám objednávka stihla poslat například do víkendu. Pokud to splnit nemůžeme, řekneme Vám to, a na postupu se domluvíme.

Někdy se stává, že objednávka je odeslána až za 14 dnů po přijetí peněz na účet. Občas se stane, že zboží je u dodavatele momentálně nedostupné, a nebo dodavateli trvá, než nám jej zašle, to bohužel nemůžeme někdy ovlivnit. Ale vždy se vás snažíme informovat o tom, kdy bude objednávka odeslána.

Pokud se vám něco nelíbí, na objednávku spěcháte, nejste si jistí jak to s Vaší objednávku je, napište nám nebo zavolejte. Jsme malý rodinný e-shop  je pro nás důležité, aby zboží, které pro vás s pečlivostí vybíráme, balíme a odesíláme, bylo co nejdříve u Vás.

Děkujeme, že u nás nakupujete Markéta